„Při našich zákaznických průzkumech jsme obdrželi od cykloturistů podněty na zavedení celodenní síťové jízdenky pro jízdní kolo, která by jim umožnila pružně měnit jejich plány, nebo vyrazit na jednodenní výlet do vzdálenějších míst, například z Prahy do oblasti Českého Švýcarska nebo na Orlickoústecko, či například z Ostravska a Olomoucka do oblasti Lednicko-valtického areálu na jihu Moravy. Zavedením síťového dokladu jim vycházíme vstříc a věříme, že tato jízdenka vhodně doplní stávající nabídku pro přepravu kol,“ říká Zuzana Čechová, ředitelka cenotvorby a produktové komunikace Českých drah.
Například při jednodenním výletu z Ostravy do oblasti Lednicko-valtického areálu cykloturista ušetří s novou jízdenkou 10 % z ceny za přepravu jízdního kola. Při výletu z Prahy na stále více populární cyklostezku Ohře může být úspora 17,5 %.
Na přelomu dubna a května rozšíří České dráhy také kapacitu pro přepravu jízdních kol v dalších vlacích. Speciální vůz pro uložení jízdních kol formou úschovy během přepravy bude doplněn například do rychlíků na trase Brno – Jihlava – České Budějovice a mezi Prahou a Českými Budějovicemi. Větší kapacitu pro přepravu jízdních kol nabídnou také vybrané rychlíky z Pardubic a Hradce Králové do Turnova a Liberce, z Kolína a Nymburka do oblasti Máchova jezera, České Lípy a Rumburku nebo na Posázavském pacifiku z Prahy do Dobříše. České dráhy nabízejí přepravu cca 2 jízdních kol téměř ve všech vlacích, v 6 844 spojích pak může být přepravováno více jízdních kol najednou, což je o 106 vlaků více než loni.
Komerční tisková zpráva
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva