Do 4. ročníku Ježíškových vnoučat se zapojilo více než 900 domovů seniorů, pečovatelských služeb a ostatních organizací pečujících o seniory. Splněno bylo během dvou měsíců téměř 16 tisíc přání, z toho většina v samém začátku kampaně. Pro finanční dary na pořízení nákladnějších přání pro seniory navíc zřídil Nadační fond Českého rozhlasu, pod jehož křídly projekt probíhá, veřejnou sbírku.
„Do tohoto ročníku Ježíškových vnoučat zasáhla pandemie koronaviru. Proto nás velmi překvapila velkorysost a ochota pořizovat nákladné dárky, na které se v předchozích ročnících skládali dárci drobnými finančními dary. Tato skutečnost ukázala na velkou solidaritu lidí, kterým nebyla krizová situace v domovech lhostejná,“ uvedl generální ředitel Českého rozhlasu René Zavoral.
„Celkem se vybralo přes 6 milionů korun. Z toho 1,5 milionu díky Slevomatu, který je dlouhodobým partnerem projektu. Odhadovaná cena dárků zakoupených Ježíškovými vnoučaty je 16 milionů korun. Dohromady tedy mluvíme o více než 22 milionech korun, které jednotliví lidé i firmy pro radost seniorů během posledních dvou měsíců roku věnovali,” doplnila výsledky ředitelka Nadačního fondu Českého rozhlasu Gabriela Drastichová.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva