Soutěžní kategorie Dokument nabídla pohled na nové a odvážné trendy a také na stále se rozrůstající tendence podcastové scény.
Finálová díla v mezinárodní sekci Reportáž vystihla magickou sílu rozhlasu i společenské dopady pandemie a témata kategorie Drama se jednotně vyznačovala svou schopností znepokojit posluchače svou aktuálnosti. Nejmladší mezinárodní kategorie Multimédia zase nabídla spoustu inovativních a inspirativních projektů, které mají velký potenciál pro další rozvoj i dobudoucna.„Letošní ročník nabídl nejen poslechy mimořádně kvalitních děl, ale také vydařený doprovodný program. Rád bych pogratuloval vítězům, partnerům festivalu a těším se, že se v Olomouci ve staronovém podzimním termínu opět za rok potkáme,“ uvedl generální ředitel Českého rozhlasu René Zavoral.
Odborné poroty v mezinárodním složení ocenily v každé kategorii následující tři nejlepší příspěvky:
Dokument
Anatomie strachu: Rádio, autoři: Brit Jensen a Jiří Slavičínský, Audionaut
Pohřešovaná, autor: Petr Hátle, Audionaut
Té noci pes neštěkal - Prázdný dům, autorka: Bronislava Janečková, Český rozhlas

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva