„Komunikační kampaň Stanice Plus je postavena na vizuálu oblíbených moderátorů Barbory Tachecí a Janu Bumbovi a zároveň na osobnostech, které vyjadřují podporu stanici v krátkých videospotech. Osobnosti byly vybírány tak, aby kopírovaly čtyři pilíře Stanice Plus: politiku, společnost, byznys a vědu. Černobílý vizuál graficky doplňuje pestrou škálu stanic Českého rozhlasu jak v printové, tak i v onlinové podobě“, řekl vedoucí marketingu Jiří Haramul.
Stanice ČRo Plus vstoupí na VKV 2. listopadu. Posluchačům nabídne 24hodinové vysílání, nové programové schéma i pořady. Nabízet bude nadále především analytickou publicistiku, komentáře či diskuse. Na VKV si bude moci stanici Plus naladit téměř 60 procent obyvatel České republiky.
Popis kampaně:
Kampaň byla vytvořena in house.
Autoři kampaně: Jiří Haramul, Silvie Ulrichová
Kreativa: Jakub Šolín, Jiří Haramul
Videa osobností: Khalil Baalbaki
Použitá média: print, online, sociální sítě
Načasování: 26. říjen až 8. listopad
Osobnosti:
Josef Šlerka
https://www.youtube.com/watch?v=qWbZXehk2t8
Dana Drábová
https://www.youtube.com/watch?v=hBWAuOPyRuU
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva