Uceleně interpretuje lineární poslechovost, on demand a online konzumaci audií a zároveň ukazuje Český rozhlas v celé šíři jeho služby – nejen jako mediální organizaci, ale také jako národní kulturní instituci.
Projekt startuje při příležitosti 98. výročí zahájení pravidelného rozhlasového vysílání.
„Kompletní údaje o poslechovosti, šíři a využívání našich služeb jsou pro nás nejenom důležitou zpětnou vazbou, ale také potvrzením, že nadále plníme úlohu mediální instituce s nezastupitelnou zpravodajskou, společenskou a kulturní rolí. Zveřejnění celkových i detailních dat je také dalším krokem k větší otevřenosti a transparentnosti Českého rozhlasu vůči jeho posluchačům,“ řekl generální ředitel Českého rozhlasu René Zavoral.
Nová microsite www.nasecislahraji.cz přináší řadu nejrůznějších zajímavostí a faktů ze zákulisí Českého rozhlasu. Návštěvníci se dozvědí, kolik bylo za uplynulý rok připraveno rozhlasových her, jak dlouho by zabralo poslechnout si všechny četby na pokračování, kolik posluchačů pravidelně ladí rozhlasové stanice nebo na co je vynaložena největší část rozhlasového rozpočtu.
Zveřejněna jsou čísla o dosahu rozhlasového vysílání, online služeb i on demand obsahu stanic. Ústředním produktem projektu jsou infografiky, které přinášejí celkový pohled na financování a distribuci Českého rozhlasu, širokou škálu jeho unikátní tvorby a charitativní aktivity Nadačního fondu Českého rozhlasu.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva