Inovativní společnosti z kreativních oborů, jako je například design, elektronika, software, počítačové hry, 3D tiskárny, móda, architektura, reklama, film, fotografie, gastronomie, volnočasové aktivity, hračky, hudba či audiovize, se mohou hlásit do 15. února 2019. Cílem soutěže je nejen propojit kreativní podnikatele s investory a podpořit jejich vstup na globální trhy, ale také přispět k posílení podnikatelských dovedností a rozvíjení mezioborových inovací.
Z přihlášených start-upů postoupí šest nejlepších do národního finále, které se bude konat 26. března 2019 v Olomouci. Vzejde z něj vítěz, u kterého odborná porota ocení kreativní řešení produktu či služby a zároveň vyhodnotí největší potenciál obstát v mezinárodní konkurenci. Výherce následně pojede v létě 2019 reprezentovat Českou republiku na mezinárodní finále do Kodaně, kde se popere o celkové prvenství s kreativními firmami z celého světa. Start-up na něm také získá zpětnou vazbu od investorů a expertů z oboru a propojí se s dalšími start-upy. Prezentací v zahraničí navíc zvýší povědomí o společnosti.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva