Pro klasickou prázdninovou turistiku je Praha již známou destinací a v podstatě povinnou součástí evropských okruhů. Naopak pro segment MICE se postupně začíná dostávat do širšího povědomí především odborné veřejnosti jako dosud neobjevená, trochu exotická a cenově atraktivní evropská destinace. Obvykle se i v těchto případech spojuje s Vídní nebo Berlínem.
Praha je tak hlavním bodem propagace Česka jako MICE destinace. Současně nabízíme jako atraktivní místa, která lze s hlavním městem kombinovat a prodloužit tak pobyt u nás o několik dní, Karlovarský a Jihomoravský kraj. A to především s ohledem na kapacitu hotelů a míst pro organizaci „venue“ a skutečnost, že se nacházejí na trase do Německa, případně Rakouska (Vídně).
Segment MICE (a obecně větší i menší skupinové zájezdy připravené „na míru“) také nabízí největší prostor pro přímou spolupráci českých subjektů, především DMC a hotelů, s lokálními partnery. Výhodou je vždy personál mluvící španělsky a působnost na několika trzích ve střední a východní Evropě, které je možné kombinovat s Českem. Skupiny z Latinské Ameriky, především z Brazílie, Mexika a Kolumbie, obvykle mají mezi 50 a 500 účastníky.
V roce 2019 CzechTourism připravil následující akce se zaměřením na incentivní a kongresovou turistiku:
- Stánek na veletrhu IBTM Americas (29.-30. května) o velikosti 36 m2, za účasti šesti českých spoluvystavovatelů: La Boheme, Eastern Europe Tours, Premium Incoming, Columbus Welcome Management, Liberty International a Prague Convention Bureau. Na veletrhu byli na stáncích svých holdingů přítomni také hotel Intercontinental a Carlo IV Dedica Antology.
- Trade show World Meeting Forum (8.-10. července) za účasti čtyř subjektů: La Boheme, Eastern Europe Tours, Senator Meeting & Incentives a hotel Intercontinental. Přítomnost Česka byla podpořena instalací press wall u vstupu do hlavního sálu s motivem Prahy, logem Czech Republic na všech akreditacích (badge), vložením prospektů do tašek předávaný všem nákupčím při registraci (110 setů), prezentací Česka pro 20 top nákupčích z Latinské Ameriky, jednou inzertní stranou v katalogu, bannerem na Home portalu latammeetings.com po dobu 1 měsíce a uvedení Česka jako partnera akce na slavnostním zahájení a zakončení veletrhu.
- Fam tripy z Brazílie (14.-17. února, 8 pax, partner Alitalia) a pre-Imex z Mexika (15.-20. května, 10 pax, partner Lufthansa), oba ve spolupráci s Prague Convention Bureau a Carlsbad Convention Bureau.
- Prezentace MICE pro meeting planners, specializované cestovní kanceláře a potenciální klienty v Bogotě (21. února, 15 pax, ve spolupráci s Aviatur) a v Limě (25. února, 18 pax, ve spolupráci s Costamar a AF-KLM).
- Fam trip z Kolumbie (plánovaný na období od 31. října do 7. listopadu, 6 pax, ve spoluporáci s Aviatur a Lufthansa), Peru (listopad, 6 pax, ve spolupráci s Costamar) a pre-IBTM World (listopad, 10 pax).
S cílem představit konkrétní turistické nabídky a propojit české subjekty s latinskoamerickými touroperátory a cestovními kancelářemi byl letos již podruhé připraven B2B katalog, kde se prezetuje 16 českých společností. Nejedná se čistě o MICE aktivitu, ale tištěná verze katalogu je prezentována na B2B akcích (včetně MICE), kterých se účastní naše zastoupení v průběhu celého roku a nabídky se postupně publikují v newsletteru, který každé dva měsíce odchází na více než 4 tisíce B2B kontaktů v Latinské Americe. On-line verzi najdete v sekci trade na webu ZDE, tištěnou verzi ZDE. Podmínky a přihlášku si můžete stáhnout z webu ZDE.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva