Novinkou letošního ročníku bylo otevření vystavovatelské sekce Evropa, která zaznamenala velký úspěch. CzechTourism se svou expozicí tematicky laděnou k hlavnímu marketingovému tématu pro letošní rok - výročí 100 let od založení Československa - byl s dalšími třemi českými partnerskými spoluvystavovateli (Prague City Tourism, Ceeuro Tour, Pegasus) jediným zástupcem regionu střední Evropa.
„Jsem velmi rád, že jsme dostali příležitost oslovit britské odborníky a profesionály v cestovním ruchu, zejména v době, kdy počet přijíždějících turistů z Velké Británie do Prahy mírně klesá, a představit jim nejen činnost naší organizace, ale i samotnou Prahu jako turisticky zajímavou a atraktivní destinaci,“ říká statutární zástupce Prague City Tourism Petr Slepička.
Veletrh hostil více než 270 vystavovatelů a během dvou dnů přilákal více než 3000 návštěvníků, což představuje 10% nárůst oproti loňskému roku. Jeden z hlavních důvodů vysoké návštěvnosti byl široký záběr vystavovatelů – od národních evropských centrál cestovního ruchu a stěžejních britských touroperátorů, až po menší cestovní kanceláře specializující se na úzké cílové segmenty.
Kromě zájmu o individuální jednání zaznamenal CzechTourism i velké množství návštěvníků poptávajících informace nejen o Praze, ale i o možnostech cest do dalších regionů České republiky.
V rámci doprovodných aktivit veletrhu bylo možné ochutnat regionální gastronomické speciality nebo se zúčastnit odborných přednášek, např. na téma digitální marketing v turismu a jeho současné trendy, kterou pořádala společnost Google.
Úspěch veletrhu potvrzují i sami organizátoři, kteří již nyní hlásí závazné registrace na příští ročník, který se uskuteční v termínu 20.–21. 3. 2019.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva