Přestože bylo konání veletrhu spojeno s řadou obav, jeho výsledek předčil očekávání řady účastníků. Veletrhu se zúčastnilo téměř 3500 nákupčích, celkový počet vystavovatelů byl 8605 a počet sjednaných schůzek přesáhl 50 000. Nejsilnější zastoupení měli již tradičně nákupčí z USA (78%), následováni Latinskou Amerikou (9%) a Kanadou (4%). Veletrhu se zúčastnili jak zástupci agentur, tak reprezentanti korporací a mezinárodních asociací.
V expozici České republiky se kromě Czech Convention Bureau prezentovalo také 8 dalších vystavovatelů: Prague Convention Bureau, Kongresové centrum Praha, O2 Universum a nově otevřený hotel Stages, Středočeská centrála cestovního ruchu a zástupci z řad DMCs – Eastern Europe Tours, Senator, IMS Prague a Four Seasons Travel. Účast na veletrhu byla doplněna destinačními prezentacemi na stánku pro skupiny nákupčích z USA a Latinské Ameriky.
„Letošní realizace expozice na veletrhu Imex America byla poměrně obtížná z důvodu veškerých restrikcí stanovených veletržní správou i celkové mezinárodní situace. Velmi mě těší, že se podařilo zajistit účast českých společností na akci, a to v poměrně silném zastoupení. Letos poprvé se kromě Prahy prezentoval Středočeský kraj se svou širokou nabídkou incentivních aktivit, což bylo velice dobře kvitováno nákupčími. Vystavovatelé i my sami jsme získali několik přímých poptávek, nejčastěji na akce v roce 2023, na kterých je možné začít ihned pracovat. Mezi přítomnými byla patrná chuť opět cestovat, velmi je zaujaly také nové kongresové projekty, které v následujících letech v České republice vzniknou,“ shrnuje Tereza Matějková, vedoucí manažer Czech Convention Bureau.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva