Ve srovnání s loňským rokem se celková plocha českého stánku zvětšila z 33 m2 na téměř dvojnásobek – 64m2. Spolu s CzechTourism svou nabídku představilo i dalších 14 vystavovatelů - zástupců lázní, hotelů, akvaparků, regionů, cestovní kancelář D.I.R. Bohemia spol. s .r. o. a Fashion Arena Prague Outlet.
Ve výstavní hale Israel Trade Fair & Convention Centra, se prezentovalo celkem 1 720 vystavovatelů z 50 zemí světa. Celkově do haly výstaviště zavítalo 15 900 návštěvníků z řad odborné veřejnosti. Návštěvníci expozice ČR preferovali nabídky týkající se Prahy, léčebných lázní, přírodního bohatství, historických památek, cyklistiky a programů pro rodiny s dětmi.
V rámci oficiálního doprovodného programu byla první den veletrhu, ve spolupráci s Velvyslanectvím České republiky v Tel Avivu, uspořádána prezentace „Czech Republic – Land of Stories – Tourism Attractions & News.“
Stěžejním tématem prezentace bylo nejenom hlavní marketingové téma agentury CzechTourism pro rok 2018 – „100 let příběhu České republiky, ale i představení turistického potenciálu ČR a zajímavostí a novinek v produktové nabídce CzechTourism i všech spoluvystavovatelů. Prezentace se zúčastnilo přes 40 izraelských návštěvníků – převážně společností se zaměřením na cestovní ruch a novinářů. V závěru byla pro pozvané hosty připravena bohatá tombola s mnoha hodnotnými dary věnovanými českými zástupci.
„Velice nás potěšil letošní enormní zájem o veletržní účast z řad českých partnerů, jak komerčních subjektů, tak i regionálních zástupců. Kromě Karlovarského regionu, který bývá pravidelným účastníkem IMTM , se k nám letos nově přidaly i regiony Ústecký a Východní Čechy“, uvedla hlavní manažerka české expozice Iveta Jakoubková.
V loňském roce navštívilo Českou republiku téměř 185 tisíc izraelských turistů, což je o 9,6 % více než v roce 2017. Naše země je pro izraelské turisty velmi přátelskou a bezpečnou destinací, navíc s bohatým kulturním i židovským dědictvím a rozmanitou přírodou.
„Největším lákadlem je pro Izraelce tradičně Praha, velké oblibě se těší i léčebné lázeňství zejména v Karlovarském kraji. Naším cílem je nejenom zvýšení příjezdů do těchto destinací, ale i prezentace dalších regionů ČR, které mají turistům z Izraele rozhodně co nabídnout“, doplnila ředitelka CzechTourism, Monika Palatková.
Průměrná doba pobytu izraelských turistů dosahovala v loňském roce téměř pěti dní, což Izraelce řadí na významnou třetí příčku, hned za turisty z Ruska a Saúdské Arábie.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva