CzechTourism: DestinaCZí 2015 se stal zámecký pivovar Frýdlant

14.11.2015 16:01 | Zprávy

Absolutním vítězem soutěže o nejlepší turistické atraktivity, kterou vyhlašuje agentura CzechTourism, se stal zámecký pivovar Frýdlant. Výsledky soutěže byly vyhlášeny na Fóru cestovního ruchu v Plzni.

CzechTourism: DestinaCZí 2015 se stal zámecký pivovar Frýdlant
Foto: CzechTourism
Popisek: Logo Czech Tourism

O titul nejlepší tuzemské turistické atraktivity soutěžili letošní finalisté od začátku září do konce října. Po tuto dobu přidělovala veřejnost prostřednictvím webových stránek www.destinacze2015.cz hlasy soutěžícím v pěti kategoriích:

  • Fénix – znovuzrozený projekt, kde soutěží památky, které byly „vzkříšeny z popela“,
  • Zážitek na 1000 % pro celou rodinu s destinacemi vhodnými pro rodiny s dětmi,
  • Cítit se jako doma – destinace EDEN 2015 lákající na regionální gastronomické speciality,
  • Trendy novinky 2015, kde o vítězství bojují nově zpřístupněné atraktivity
  • Po Česku za tradicemi odkazující na české tradice.

Agentura CzechTourism pořádala soutěž DestinaCZe již třetím rokem. Rozdáno bylo necelých 60 000 hlasů a vítězové jednotlivých kategorií byli slavnostně vyhlášeni na Fóru cestovního ruchu v Plzni. „DestinaCZe je vlajkovou soutěží agentury CzechTourism, v jejímž rámci každoročně představujeme zajímavé turistické atraktivity napříč Českou republikou. Smyslem soutěže je nejen ocenit vítěze, ale především udržovat příznivý vzestupný trend domácího cestovního ruchu a nabádat k cestování po Česku,“ objasňuje generální ředitelka CzechTourism Monika Palatková.

V kategorii Zážitek na 1 000 % pro celou rodinu, v níž byly nominovány atraktivity vhodné pro rodiny s dětmi, se nejvíce líbil Šumavský Everest, mezi Trendy novinkami 2015 uspěl Relax & sport resort Dolní Morava. Místa odkazující na české tradice soutěžila v kategorii Po Česku za tradicemi. Prvenství si odnesl vodní mlýn v Hoslovicích.

Soutěž DestinaCZe 2015 dala příležitost rozhodnout o vítězi letošních finalistů soutěže EDEN, jejímž tématem byl cestovní ruch a lokální gastronomie, také veřejnosti. U odborné poroty vyhrály Jeseníky se svým produktem Ochutnejte Jeseníky, u veřejnosti zabodovalo Broumovsko.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Ing. Petr Liška byl položen dotaz

obrana

Kde chcete vzít peníze na navýšení výdajů na obranu? Budete zvyšovat daně? A druhý problém, o kterém mluví sama ministryně je, že nejsou lidi. A na to se primárně chci zeptat, jak to hodláte řešit? Plánujete zavést třeba něco jako povinné odvody nebo celkově nařizovat nějakým způsobem povinný výcvik...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Povodí Moravy: Kvalita vody a vodních živočichů v řece Bečvě neohrožena

22:11 Povodí Moravy: Kvalita vody a vodních živočichů v řece Bečvě neohrožena

Státní podnik Povodí Moravy nadále zajišťuje monitoring kvality vody v toku Bečva za účelem zjištění…