Poté co influencerská platforma Yeomi natáčela v prosinci s hvězdou tiktoku Hada_kr vánoční video, sedm korejských instagramerů a youtuberů navštívilo Českou republiku nyní na přelomu měsíce května a června. Modelka Lee Sohyeon, korejský fotograf a ambassador Sony Korea Park Seongjin, členka cestovatelské komunity Eudini Park Juyeon či Instagrammerský pár No_hooni a Seosum, youtuber Ddoddunam a bloggerka Kim Yerim absolvovali sedmidenní okruh po ČR. Z Prahy jeli půjčenými automobily do Středních Čech, za ubytováním v Chateau Herálci, gastro tour v Brně nebo vinařskou tůrou v kostýmech po Jižní Moravě a za duchovní atmosférou Olomouce.
Postování fotografií, videjí, reels, krátkých spotů na Instagram či tiktok dosáhlo zásahu kolem 500 tisíc followers s tím, že šlo v převážné míře o atraktivní obsah pro korejský trh. Romantické výhledy z hotelů v centru, ze střešních restaurací či z lodiček na Vltavě, momentky z romantické moravské krajiny či z olomouckého centra nebo z Veselého Kopce u Hlinska (například ZDE či ZDE).
Cílem bylo budovat povědomí o České republice jako o destinaci, která má více atraktivit na asijském longhaulu než jen Prahu a Český Krumlov – např. Brno gastro, Jižní Moravu, tradice Pardubického kraje nebo romantické zámecké hotely v české krajině.
"Role influencerů a instagrammerů je v Koreji mnohem větší než v České republice a to zejména po proběhlé pandemii. Řada lidí se potřebuje ujistit, že cestování může být znovu bezpečné, či dokonce hledá návod, podle kterého by se mohla vydat do zahraničí,” vysvětluje ředitel ZZ Korea agentury CzechTourism Michal Procházka.
Podle jeho slov se vracíme na začátek, kdy se znovu utvářejí základní trendy a cestovatelské nálady. Řada korejských cestovatelů se nyní vrací do Paříže či za známými cíly. Ale která destinace dokáže nabídnout nový a atraktivní obsah, může znovu nalákat znovu turisty z daleké Koreje.
Českou novinkou je určitě romantická tůra za vínem na Jižní Moravu, kterou dříve korejské cestovky neuměli nabídnout pro individuály, ale i pobyty v eco-hotelích typu Mosaic House nebo Chateau Mcely.
Korejské influencer tripy byly zorganizovány ve spolupráci s regiony a ředou českých partnerů, Sixt Rental Cars Czech Republic, Turkish Airlines, AirFrance KLM Korea, městem Olomouc, městem Brno, hotelem Mozart Praha, FourSeasons Praha, destinační společností Východními Čechy, dopravcem Prague Boats, WineTours Moravia nebo Restaurací Element Brno.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva