Zástupci třinácti krajů České republiky na ní médiím z Ruska, Polska, Rakouska, Německa, Slovenska a Beneluxu představili výběr toho nejlákavějšího z regionu pro nadcházející turistickou sezónu.
Cílem Media Day je podpořit propagaci regionů a jejich turistických destinací v zahraničí a zprostředkovat jim přímou spolupráci se zahraničními médii.
„Práce se sociálními sítěmi a PR je jeden z nejefektivnějších nástrojů propagace destinací v zahraničí a Media Day propojil všechny kraje s dvaceti novináři okolních zemí, Ruska a Beneluxu,“ říká ředitel CzechTourism Jan Herget.
„Spolupráce se zástupci tištěných i elektronických médií, s influencery či sociálními sítěmi tvoří důležitou část aktivit zahraničních zastoupení CzechTourism,“ říká ředitelka zahraničního zastoupení Rakousko Yvette Polasek a pokračuje: „A je skutečně efektivní. Porovnáme-li investice do jednotlivých press tripů je návrat ve formě mediální hodnoty jednotlivých článků až desetinásobný.“
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva