On-line kampaň s rozpočtem 1,6 miliónu korun byla zaměřená na propagaci cyklotrasy železné opony EuroVelo 13 a na zviditelnění českých, moravských a slezských měst.
„Hlavní ambicí kampaně, která cílila především na starší aktivní turisty, kteří jezdí na delší dovolenou mimo hlavní letní sezonu, bylo nabídnout turistům ze Skandinávie a Beneluxu atraktivní alternativy k trávení letní a podzimní dovolené v České republice. Část kampaně propagující města České republiky měla za cíl inspirovat k podzimní návštěvě Česka a k propagaci novinek, které města turistům nabízí,“ uvedla Lucie Vallin, ředitelka zahraničního zastoupení CzechTourism ve Stockholmu.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva