On-line kampaň s rozpočtem 1,6 miliónu korun byla zaměřená na propagaci cyklotrasy železné opony EuroVelo 13 a na zviditelnění českých, moravských a slezských měst.
„Hlavní ambicí kampaně, která cílila především na starší aktivní turisty, kteří jezdí na delší dovolenou mimo hlavní letní sezonu, bylo nabídnout turistům ze Skandinávie a Beneluxu atraktivní alternativy k trávení letní a podzimní dovolené v České republice. Část kampaně propagující města České republiky měla za cíl inspirovat k podzimní návštěvě Česka a k propagaci novinek, které města turistům nabízí,“ uvedla Lucie Vallin, ředitelka zahraničního zastoupení CzechTourism ve Stockholmu.
„Propagace cyklostezky podél „železné opony“ byla v září podpořena společným press tripem, na němž se organizačně podílely všechny kraje, jimiž stezka prochází. K mediálnímu zviditelnění a popularitě Stezky železné opony v Nizozemsku přispěl fakt, že na veletrhu Fiets en wandelbeurs zaměřeném na aktivní dovolenou, získala tato cyklotrasa ocenění Cyklostezka roku 2021,“ doplnila Petra Palečková, ředitelka zahraničního zastoupení CzechTourism Benelux.
Dánové a Nizozemci obsazují zejména v letních měsících přední příčky mezi zahraničními návštěvníky České republiky hned po turistech z příhraničních zemí. Důvodem je jednoznačně dojezdová vzdálenost autem, které patří k oblíbený, dopravním prostředkem obou národů. V červenci obsadili Dánové šestou příčku mezi zahraničními návštěvníky České republiky, Nizozemci dle údajů statistického úřadu skončili v srpnu na čtvrtém místě po Německu, Polsku a Rakousku.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva