Česká republika patří mezi 20 nejoblíbenějších golfových destinací světa a je rovněž vyhledávaným cílem hráčů ze Skandinávie. Za sílícím zájmem stojí mimo jiné mnohaletá propagace golfového turismu v ČR, kterou zahraniční zastoupení ve Stockholmu vyvíjí.
„Po loňské kampani s touroperátory jsme se letos zaměřili na mix online a offline aktivit, zaměřených na golfovou veřejnost, protože až 75 procent golfistů cestujte do destinací individuálně. Ve spolupráci s golfovými hřišti jsme vytvořili specializovanou microsite. Spustili jsme bannerovou kampaň na největším golfovém portálu svenskgolf.se a během měsíce jsme dosáhli více než 200 000 impresí. Uspořádali jsme také několik golfových press tripů a uveřejnili jsme 3 PR články ve dvou nejčtenějších magazínech Golf Bladet a Golf Digest,“ popisuje kampaň Lucie Vallin, ředitelka zahraničního zastoupení Skandinávie.
S propagací českého golfu pokračovala skandinávská pobočka CzechTourism také na turnaji Travel News, kde kvalitu českých hřišť prezentovala téměř stovce švédských hráčů. Golf patří ve Švédsku mezi nejoblíbenější individuální sporty. Aktivně se mu věnuje asi 500 000 lidí, přičemž 26 procent tvoří ženy. Průměrná délka golfového pobytu je 5–7 dnů a ročně se prodá až 400 000 golfových zájezdů.
„Ve svých aktivitách nezapomínáme ani na hráče, kteří jezdí s cestovními kancelářemi. Pravidelně organizujeme fam tripy pro golfové touroperátory. Například letos jsme uspořádali dvě cesty – do západních Čech a na Moravu. V polovině října nás čeká účast na významném golfovém B2B veletrhu IGTM,“ doplňuje Vallin.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva