První velká incomingová akce na podporu návštěvnosti České republiky po pandemii covid-19. Tak vnímají odborníci na cestovní ruch z celého světa Czech Republic Travel Trade Day (TTD) 2022.
Ve spolupráci s Destinační agenturou Živý kraj ho uspořádala Česká centrála cestovního ruchu – CzechTourism. Do Karlových Varů se sjelo na dvě stě lidí z 23 zemí, aby se na vlastní kůži seznámili s regionem a zajímavostmi i turistickými novinkami nejen Karlovarského kraje. A začali tak víc a v celém světe nabízet Českou republiku.Hlavním tématem TTD byl restart cestovního ruchu po koronaviru, omezení turismu už neplatí a je třeba navázat na růst z předpandemické doby.
„Možnost pozvat necelou stovku zahraničních cestovních kanceláří, tour operátorů a novinářů před zahájením letní sezóny je výborný impuls pro restart cestovního ruchu. Evropské cestovky hledají náhradu za poznávací zájezdy do Ruska a Česko je pro ně zajímavou alternativou. Američtí klienti zase potřebují ujistit, že jsme bezpečná destinace daleko od válečné zóny. Může se nám to zdát úsměvné, ale Američané nás stereotypně řadí do východní Evropy a jsou překvapení, když jim ukážeme, že Praha leží na západ od Vídně. Klíčová byla obchodní jednání. Covid přetrhal většinu obchodních vztahů a je třeba začít od začátku. V Karlových Varech se uskutečnilo více než 1 750 schůzek a já pevně věřím, že je to první krok, který nejen v Karlovarském kraji, ale v celém Česku pomůže nahradit chybějící turisty z Ruska a Číny,“ říká ředitel České centrály cestovního ruchu – CzechTourism Jan Herget a dodává: „Poděkování patří všem, kteří se na akci podíleli, od účastníků, přes partnery po organizátory.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva
FactChecking BETA
Faktická chyba ve zpravodajství? Pomozte nám ji opravit.