Země příběhů a fantazie je název expozice, skrze kterou Česká centrála cestovního ruchu představuje regiony České republiky návštěvníkům EXPO 2015 v Miláně. Poprvé se interaktivní výstava otevřela veřejnosti v květnu letošního roku. Další příležitost budou mít návštěvníci v úplném závěru světové výstavy od 16. do 31. října 2015.
„Cílem je zvýšit povědomí o jednotlivých regionech České republiky a posílit zájem návštěvníků především z řad italských, německých, rakouských a dalších zahraničních turistů,“ uvedla ministryně pro místní rozvoj Karla Šlechtová.
„Návštěvníci se mohou znovu těšit na interaktivní expozici, která hravou formou představuje české i moravské atraktivity. Použitím moderních technologií, které jsou zábavné a zároveň uživatelsky komfortní, a rozšířením expozice o výstavu tradiční české bižuterie bychom rádi navázali na obrovský úspěch, který jsme zaznamenali již na jaře,“ přibližuje generální ředitelka agentury CzechTourism Monika Palatková.
Kromě exkluzivní české bižuterie, kterou zapůjčil Svaz výrobců skla a bižuterie, bude součástí expozice interaktivní stůl s dotykovým panelem ve tvaru mapy České republiky. Pomocí jednoduchého ovládání se hned několik návštěvníků najednou bude moci seznámit se zajímavostmi jednotlivých regionů, a to ve formě krátkých textů, fotografií či videí. Prostor expozice doplní také velkoformátové fotografie doplněné o takzvanou rozšířenou realitu. Jednotlivé snímky budou propojeny s mobilní aplikací a při jejich snímání mobilním telefonem či tabletem se rozehrají videa, atraktivní time-lapse či se zobrazí informace o jednotlivých místech. Aplikace zároveň umožní vyfotit se před plátnem a na hotový snímek doplnit volitelné pozadí ze zajímavých míst v Česku. Návštěvníci se tak pomocí selfie fotografie budou moci „ocitnout“ na jakémkoliv místě České republiky, přestože budou stále v Miláně.
Agentura CzechTourism je příspěvkovou organizací Ministerstva pro místní rozvoj a od roku 1993 se zabývá rozvojem cestovního ruchu v České republice. Jedním z hlavních úkolů národní turistické centrály je propagace destinace na domácím i zahraničním trhu, zvýšení opakovanosti návštěv a spokojenosti turistů.
Více informací o účasti agentury CzechTourism na světové výstavě EXPO naleznete na www.czechtourism.cz.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva