V úvodní části byli účastníci seznámeni s aktuální situací v České republice, na které navázalo představení kongresového potenciálu destinace. „Vzhledem k charakteru akce jsme se v této části zaměřili na vybrané zážitkové a incentivní programy v regionech, ve kterých jsme zdůraznili aktivity spojené s gastronomií“, přibližuje Tereza Matějková, vedoucí manažer Czech Convention Bureau. Prezentace byla doplněna představením partnera akce, společnosti Dizak Ketex.
Na prezentaci navázala komentovaná degustace piva Primátor, v rámci které byl představen nejen samotný pivovar a program Zažij Primátor, ale také město Náchod a možnosti, které tato oblast pro turistiku nabízí.
„Virtuálniho eventu se zúčastnilo celkem 43 silných hráčů na poli incentivní turistiky, většina z Madridu, Barcelony, Malagy, Valencie i Bilbaa, kteří hodnotili celou akci velmi pozitivně. Největší přínos aktivity je v této době edukační a PR“, říká o akci Markéta Lehečková, ředitelka zastoupení CzechTourism ve Španělsku.
V dubnu navázalo MICE promo v odborném časopisu Meet In, které představila Prahu nejen z pohledu incentivních možností, ale také její unikátní venues pro pořádání kulturních, společenských i odborných akcí. Meet In vychází v tištěné podobě o nákladu 14.000 výtisků a má 35.000 čtenářů, web udává 50.000 návštěv při 5.200 jedinečných uživatelích. Newsletter s článkem o Praze byl zaslán na 23.200 kontaktů ve Španělsku a 9.000 kontaktů v Latinské Americe. Časopis je určen především pro travel managery a meeting plannery.
17. – 18- května bude Česká republika zastoupena na odborném workshopu Fitur MICE, který je součástí nejvýznamnějšího veletrhu na španělském trhu Fitur Madrid.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva