CzechTrade zahajuje spolupráci s Amazon.com

22.12.2021 11:19 | Tisková zpráva

Agentura CzechTrade zahájila spolupráci s největším internetovým obchodem na světě Amazon.com. První společnou aktivitou dlouhodobé spolupráce budou vzdělávací online semináře, které připraví české malé a středně velké podniky na prodej jejich produktů přes tuto celosvětovou e-commerce platformu. Budou tak moci snadno dosáhnout na zahraniční trhy při výrazně snížených nákladech.

CzechTrade zahajuje spolupráci s Amazon.com
Foto: CzechTrade
Popisek: CzechTrade

E-commerce je především v posledních letech výrazně na vzestupu a tímto směrem se obrací i při svých exportních snaženích řada českých firem. „Naráží však na překážky jako je lokalizace, jazykové mutace a především distribuční řetězce při dopravě zboží na zahraniční trhy, které právě platforma Amazonu může pomoci překonat. Chceme české společnosti naučit, jak s touto příležitostí pracovat. Pro řadu z nich se může jednat o první krůček, kdy si ,osahají´ možnost exportu právě přes podobný marketplace hned na několika zahraničních trzích najednou a prezentovat své produkty v obrovském prostředí tohoto virtuálního tržiště. Později pak mohou přikročit k další expanzi svých exportních snažení,“ vysvětluje Radomil Doležal, generální ředitel agentury CzechTrade.

Dva online semináře připravené agenturou CzechTrade ve spolupráci se společností Expando, pod záštitou Amazon.com, by měly být prvním krokem pro intenzivnější využívání platformy českými exportéry. „Účastníkům zde vysvětlíme fungování, možnosti a příležitosti pro prodejce a klíčový aspekt, který při vývozu hraje důležitou roli – logistiku. Právě v centrálně řešené dopravě zboží se začínajícím exportérům nabízí výrazné úspory a celkové usnadnění veškerých navazujících procesů,“ doplňuje Barbora Komárková z oddělení exportního vzdělávání v agentuře CzechTrade.

První online seminář Jak uspět na marketplace (8. února 2022) poskytne podnikům cenné rady a tipy jak zvládnout expanzi na zahraniční trhy skrze využití platformy Amazon.com. Účatníci se dozví, jak prodávat na marketplace, jaké produkty mají na Amazon.com potenciál uspět a další užitečné rady. Na druhém z odborných seminářů Příběh úspěšných prodejců (22. února 2022) si budou moci účastníci poslechnout konkrétní zkušenosti a reálné příběhy z prostředí Amazon.com.

„Pamatuji si dobu, kdy jsme prodejcům vysvětlovali, co a kdo je Amazon. Před lety bylo jen několik desítek společností, z nichž jsou dnes odhadem nižší jednotky tisíc českých firem, které získávají objednávky skrze Amazon,“ dodává ke stále rostoucí oblibě českých firem prodávat přes Amazon David Cikánek ze společnosti Expando.

„Roky slýcháme, že k úspěchu v Německu potřebujete místní firmu i lokální zaměstnance, abyste odbourali stigma o východoevropské firmě. Toto na Amazonu vůbec neexistuje. Zákazník věří Amazonu a vy jste jeho partner. Povědomí o marketplaces pomáhá i přerod českých špiček, např. Alza, z eshopu do tržiště. Za pár let bude běžné, že desítky procent vašeho obratu generují marketplaces ať už místní, či zahraniční,“ uzvírá David Cikánek.

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Andrej Babiš byl položen dotaz

Připravujete se na brzký konec v politice?

Aspoň na mě to tak přijde, když se ujímáte zpět Agrofertu. A je to tedy tak, že ten svěřenecký fond byl jen taková klička jak šikovně obejít zákon?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

České dráhy: Železničáři se rozloučí s „banány“ na koridoru Praha – Ostrava – Žilina

10:17 České dráhy: Železničáři se rozloučí s „banány“ na koridoru Praha – Ostrava – Žilina

Po 46 letech končí provoz legendárních lokomotiv řady 151, původně E 499.2, přezdívaných například „…