CzechTurism propaguje tuzemská horská střediska doma i v zahraničí

04.11.2014 0:00

(Praha, 4. listopadu) Domácí cestovní ruch i zvýšení počtů turistů z blízkých trhů podpoří ve spolupráci s Asociací horských středisek ČR agentura CzechTourism. Na podporu horských středisek se zaměřují kampaně Snow & Fun a Česko – naše destinace.

CzechTurism propaguje tuzemská horská střediska doma i v zahraničí
Foto: CzechTourism
Popisek: Logo Czech Tourism

Česko – naše destinace nabídne seriál Lovci zážitků

V souvislosti s podporou horských středisek v nadcházející sezoně připravuje agentura CzechTourism ve spolupráci s Asociací horských středisek projekt, jehož cílem je masivní propagace a podpora domácího cestovního ruchu. „Chceme navázat na úspěšnou kampaň Česko – země příběhů a podpořit tak další rozvoj domácího cestovního ruchu. V rámci projektu bude mimo jiné natočen seriál „Lovci zážitků“, na který se diváci mohou těšit v roce 2015“, představuje projekt Ing. Rostislav Vondruška, generální ředitel CzechTourism.

Důležitou součástí projektu je propagace tuzemských horských středisek, výběr vhodných lokalit probíhá ve spolupráci s  Asociací horských středisek ČR a v rámci projektu poukáže CzechTourism i na alternativní možnosti trávení volného času na horách pro „nelyžaře“.  CzechTourism v rámci „Česko – naše destinace“ bude také analyzovat možnosti českých horských středisek s ohledem na zahraniční konkurenci.

„České hory čelí marketingovým aktivitám horských středisek z celé Evropy, které jsou velkoryse financovány státem nebo jednotlivými regiony. Jsme rádi, že agentura CzechTourism  na tuto situaci reaguje a věříme, že kampaň českým horám pomůže“, uvedl prezident AHS ČR Jiří Bis.  

Snow & Fun cílí na turisty ze sousedních zemí

Agentura CzechTourism už se začátkem listopadu odstartovala zimní kampaň Snow & fun na podporu incomingového cestovního ruchu na českých horách. „Kampaň proběhne v Německu, Polsku a v zemích Beneluxu a jejím cílem je přilákat do České republiky především rodiny s dětmi,“ uvedl ředitel odboru Institutu turismu agentury CzechTourism Jan Herget s tím, že do kampaně se zapojila střediska Černá Hora - Pec, Špindlerův Mlýn, Klínovec, Kouty, Lipno, Tanvaldský Špičák, Buková Hora, Dolní Morava a Bílá v Beskydech. Mediaplán zahrnuje především online a PR aktivity.

 

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Tomio Okamura byl položen dotaz

migranti

V rozhovoru pro PL jste řekl, že hnutí SPD tady nechce žádné africké a islámské migranty. Ty ale podle všeho k nám ani nechtějí. Jak se ale stavíte k přijímání uprchlíků z Ukrajiny? A vracel byste na Ukrajinu bojeschopné muže? A pokud ano, jak?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Filharmonie Hradec Králové zve ke 47. koncertní sezóně

19:02 Filharmonie Hradec Králové zve ke 47. koncertní sezóně

V pondělí 20. května startuje ve Filharmonii Hradec Králové prodej předplatného na příští, 47. konce…