Od prosince minulého roku se agentura CzechInvest věnovala prosazení hry Kingdom Come na japonském trhu. Několik měsíců probíhaly přípravy a vyjednávání o provázání spolupráce agentury CzechTourism se slavnou japonskou distribuční společností DMM, a to v souvislosti se spuštěním mezinárodně úspěšné hry z české produkce Kingdom Come Delivrance na japonském trhu. Nejen, že hra propaguje Českou republiku, zároveň je také díky globální spolupráci obrandována a na obalu hrdě nese logo Czech Republic: Land of Stories.
Děj počítačové hry je zasazen do 15. století, konkrétně do českých zemí, a proto se propojení s propagací cestování po České republice vyloženě nabízí. Cílová skupina hráčů jsou muži ve věku 20 až 50 let. „Tato cílová skupina je pro nás obvykle poměrně těžko zasažitelná, věříme ale, že právě hra má velký potenciál zvýšit u hráčů povědomí o České republice a doufáme, že japonští muži v budoucnu na otázku svých partnerek, kam se mají vydat na evropskou dovolenou, automaticky odpoví, že do České republiky,“ popsala očekávání ředitelka CzechTourism Japonsko Martina Cílková.
První část propagace probíhala na konci dubna, kdy do České republiky odletěla skupina devíti novinářů a bloggerů z řad nejslavnějších gaming médií. Spolupráci s nimi zajistila distribuční společnost DMM a s novináři bylo předjednáno, jaký typ turistických destinací zveřejní, tak aby dokázaly zaujmout cílovou skupinu. Výběr destinací představoval výzvu také pro regiony, jelikož bylo nezbytné zařídit takový program, který nebývá běžnou součástí itineráře japonských turistů.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva