„Inspirovali jsme se talentovými televizními soutěžemi. Podobným způsobem hledáme člověka, který bude v dalším období provázet naše zákazníky při jejich každodenním cestování. Dáme cestujícím možnost, aby o výherci sami rozhodli, protože hlas by měl být příjemný zejména jim,“ uvedl při spuštění soutěže generální ředitel DPMB Miloš Havránek.
Výběr nového hlasatele je tříkolový. Do prvního kola se mohl přihlásit do 31. října kdokoli. Do tohoto termínu přišly nabídky od 256 uchazečů, z nichž poté hodnoticí komise vybrala 25 semifinalistů. Jejich nahrávky byly zveřejněny na webu www.dpmb.cz a na Facebooku www.facebook.com/DopravniPodnikMestaBrna (nahrávky nebudou označeny jménem uchazeče, ale pouze čísly). Počet hlasů na Facebooku a webu se na konci hlasování sečte.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva