S ohledem na dobré zkušenosti u dřívějších veřejných zakázek souvisejících s výstavbou metra D, i v tomto případě před vyhlášením vlastního zadávacího řízení provede DPP předběžné tržní konzultace (PTK), ve kterých mohou potenciální dodavatelé poskytnout zpětnou vazbou k některým uvažovaným podmínkám zakázky.
Pro stavbu tunelů druhého úseku metra D Olbrachtova – Nové Dvory se DPP rozhodl použít metodu TBM (Tunnel Boring Machine). Tato metoda je obecně pro ražení tunelů efektivnější, rychlejší a zejména šetrnější k již existujícím objektům na povrchu i pod zemí. Cílem PTK je ověřit stanovení požadavků na dodavatele služeb monitoringu, které s použitím této nové metody souvisí.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva