S ohledem na dobré zkušenosti u dřívějších veřejných zakázek souvisejících s výstavbou metra D, i v tomto případě před vyhlášením vlastního zadávacího řízení provede DPP předběžné tržní konzultace (PTK), ve kterých mohou potenciální dodavatelé poskytnout zpětnou vazbou k některým uvažovaným podmínkám zakázky.
Pro stavbu tunelů druhého úseku metra D Olbrachtova – Nové Dvory se DPP rozhodl použít metodu TBM (Tunnel Boring Machine). Tato metoda je obecně pro ražení tunelů efektivnější, rychlejší a zejména šetrnější k již existujícím objektům na povrchu i pod zemí. Cílem PTK je ověřit stanovení požadavků na dodavatele služeb monitoringu, které s použitím této nové metody souvisí.
DPP na základě získaných informací od dodavatelů případně podmínky veřejné zakázky upraví tak, aby bylo umožněno co nejširšímu okruhu potenciálních dodavatelů se soutěže účastnit, ale současně byla u všech účastníků zajištěna potřebná odbornost a zkušenosti. Předběžné tržní konzultace potrvají nejméně do 25. února 2022 a jsou otevřeny pro všechny potenciální dodavatele.
Samotnou veřejnou zakázku na výběr poskytovatele služeb monitoringu a pasportizace DPP plánuje vyhlásit v průběhu prvního pololetí letošního roku. Její předpokládaná hodnota je 680 milionů korun.
Dopravní podnik hl. m. Prahy (DPP) je největším dopravcem zajišťujícím městskou hromadnou dopravu v České republice. Obsluhuje celkem 143 autobusových linek, 1 trolejbusovou linku, dále 26 denních, 9 nočních tramvajových linek a 3 linky metra. K 1. 1. 2022 DPP vlastnil 1 203 autobusů,1 trolejbus, 802 tramvajových vozů a 146 vlakových souprav metra. Podnik měl k 1. 1. 2022 celkem 10 965 zaměstnanců v evidenčním stavu, z toho 4 282 řidičů MHD. Jediným akcionářem DPP je hlavní město Praha. Více informací o DPP naleznete na ZDE.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva