DPP: Fanshop nově nabízí propagační předměty v designu MAAPPI

01.02.2020 9:45 | Zprávy

Dopravní podnik hl. m. Prahy (DPP) již přes rok provozuje fanshop s propagačními předměty DPP. Nyní je možné zakoupit prostřednictvím fanshopu DPP a přispět tak na dobrou věc i propagační předměty s novými motivy MAAPPI.

DPP: Fanshop nově nabízí propagační předměty v designu MAAPPI
Foto: Hans Štembera
Popisek: Logo Dopravního podniku hlavního města Prahy

Zatímco celkový sortiment na počátku loňského roku představoval cca 120 druhů zboží, nyní mohou zájemci vybírat z cca 360 druhů. Za celý rok 2019 bylo prodáno více než 5 700 kusů zboží.

„Nová nabídka na fanshopu s motivy MAAPPI zahrnuje v tuto chvíli mikiny, trička, hrnky, plátěné tašky a ponožky. V roce 2020 plánujeme tento sortiment dále rozšiřovat. Osobně mohou zájemci vybírat i v Infocentru DPP na Můstku,“ uvedl Josef Voltr, vedoucí odboru Marketing a obchod. Kompletní nabídka je k dispozici zde: https://fanshop.dpp.cz/kategorie/kolekce-maappi-pro-dpp.

Od pondělí 3. února 2020 se mj. na zákaznických přepážkách Lítačky ve Škodově paláci začnou vydávat karty se speciálním designem od MAAPPI, který symbolizuje podobu pražského metra v budoucnosti tak, jak ji vidí autor projektu, talentovaný mladý autista a milovník veřejné dopravy, Matěj Hošek. Cestující si budou moci vybrat mezi zelenou, bílou nebo růžovo-červenou variantou motivu Lítačky.

MAAPPI je dobročinný projekt, jehož hlavní tváří je patnáctiletý autista Matěj Hošek. Rodiče si s ním dlouho nevěděli rady, až mu jednou do ruky dali mapu pražské MHD. Matěj si mapy okamžitě zamiloval a našel v nich tolik hledaný klid. Od té doby Matěj kreslí své vlastní mapy, které jsou, pod dobročinnou značkou MAAPPI, umisťovány na různé předměty a prodávány. Podstatnou část zisku chce rodina investovat zpět do systému a zlepšit především psychiatrickou péči pro děti s PAS a vzdělávání, které nyní stojí školy značné peníze.

DPP loni prostřednictvím fanshopu prodal: 588 modelů, 489 knih, 471 trik, 442 brožur, 433 hrnků nebo 378 plakátů. Do top desítky patří i přívěsky, kravatové spony, USB flash disky a šňůrky na krk. 35 % zboží bylo dodáno poštou, zbytek zákazníků zvolilo osobní vyzvednutí (většinou na Infocentru Můstek). Od června se prodávají vstupenky a jízdenky na akce DPP – prodáno bylo více než 1 600 ks. Tři nejprodávanější artikly představují: Model Škoda Fabia Pohotovost DP, Schéma metra a tramvají „Jezevčík“, hrnek Linky pražského metra.

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Michal Zuna byl položen dotaz

Jaká je podle vás pravděpodobnost, že na nás Rusko zaútočí?

Tvrdíte, že je třeba si ho držet co nejdál od těla, to nerozporuji, na druhou stranu, myslíte, že má Ukrajina šanci ho vojensky porazit i se vší pomocí od jiných států, včetně nás? Protože zatím to tak nevypadá a je mi tak Ukrajiny i líto. Myslím, že vyhasí strašně moc životů a ,,zbytečně", že tato ...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Úřad vlády: V poslední den otevřených dveří navštívilo Lichtenštejnský palác přes tisíc zájemců

22:03 Úřad vlády: V poslední den otevřených dveří navštívilo Lichtenštejnský palác přes tisíc zájemců

U příležitosti státního svátku 17. listopadu uspořádal Úřad vlády v Lichtenštejnském paláci poslední…