Výměnu starých dřevěných pražců za nové betonové bude DPP o letošních Velikonocích realizovat na první traťové koleji mezi stanicemi Hlavní nádraží a Florenc C. Pracovníci DPP v tomto úseku odstraní celkem 396 původních pražců, které pochází ještě z dob výstavby pražského metra před zhruba 50 lety a osadí místo nich stejný počet nových betonových pražců. Po skončení této akce bude na trase C vyměněno už 10 528 pražců, tj. více než 54 % z celkového počtu, nicméně 8 869 jich bude ještě zbývat. Další výměnu pražců na trase C DPP plánuje na začátku letošních letních prázdnin a na podzim.
Ve stanicích Želivského a Flora bude DPP o letošních Velikonocích pokračovat další etapou modernizace vlakového zabezpečovače LZA na trase A, kterou zahájil loni na podzim. Jedná se
o investiční akci, v rámci které do konce roku 2024 zrekonstruuje soustavy staničních počítačů zabezpečovacího zařízení v úseku Depo Hostivař – Dejvická. DPP do modernizace vlakového zabezpečovače na trase A investuje více než 232 milionů korun, práce realizuje společnost AŽD Praha. DPP zatím zmodernizoval vlakový zabezpečovač na zhlaví samotného depa Hostivař a ve stanicích Depo Hostivař a Skalka. Letos DPP plánuje zmodernizovat zabezpečovací zařízení LZA ještě ve stanicích Strašnická, Hradčanská a Malostranská.
Dopravní opatření
Z důvodu oprav a modernizace bude od pátku 7. dubna do pondělí 10. dubna 2023 obousměrně přerušen provoz metra na lince A mezi stanicemi Náměstí Míru – Strašnická a na lince C mezi stanicemi I. P. Pavlova – Vltavská.
Metro bude v provozu v úsecích:

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva