„Ačkoli v polovině loňského roku došlo ke zlevnění ročních předplatních kuponů a díky jejich klouzavé platnosti si mohou zájemci nový kupon pořídit takřka kdykoli, drtivá většina zákazníků si je kupuje právě v prosinci a v lednu“, uvedl vedoucí oddělení Komunikace a tiskový mluvčí DPP Jiří Štábl.
V evidenci DPP je takřka 22 tisíc kuponů končících k 31. 12. 2016 a počet končících k 31. 1. 2017 jen o málo přesahuje 44 tisíc. Dalšího maxima pak počet těchto kuponů dosahuje v červenci, kdy končí platnost necelým 12 tisícům kuponů. Tento fakt je dán právě slevou ročního jízdného v roce 2015.
"My Češi máme ve zvyku nechávat věci na poslední chvíli, ale to se většinou nevyplácí. Potom totiž ztrácíme čas ve frontách, nebo prošvihneme třeba prodloužit platnost karty, což se stalo nedávno i mně a musel jsem zaplatit pokutu," řekl s úsměvem náměstek pražské primátorky pro dopravu, sport a volný čas Petr Dolínek (ČSSD).

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva