Tímto krokem CZECHOSLOVAK GROUP pokračuje ve své vizi udržovat a dále rozvíjet tradiční československé značky, které jsou ve svých oborech výjimečné. Silné zázemí holdingu, který má aktuálně téměř 5000 zaměstnanců, přináší novoměstskému výrobci hodinek nové možnosti růstu a vývoje.
Základem dnešního úspěchu značky PRIM je oživení zájmu o mechanické hodinky a orientace na bezprostřední komunikaci se zákazníky. Stejně jako v minulosti mohou zákazníci aktivně zasahovat do výroby svých hodinek. Tento přístup spolu s dlouholetou zkušeností činí z hodinek PRIM osobité a kvalitní výrobky, kterých bylo dodnes vyrobeno více než 16 milionů kusů.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva