Loni evidovala pojišťovna nejvíce letních škod v srpnu, kdy klienti nahlásili 40 % letních škod. Letos pojišťovna očekává to samé. V celoročním počtu pak srpnové škody znamenají 15,5% podíl. Mezi nejčastější zdravotní komplikace patřily stejně jako loni gastroenteritidy, záněty uší a očí nebo kožní alergie. „Na rozdíl od loňska už nebylo tolik případů, kdy lidé během jedné dovolené měli dva různé zdravotní problémy současně. K tomu dopomohlo nové nastavení spolupráce s klinikami v Egyptě,“ říká Vlastimil Divoký, manažer marketingu a komunikace ERV Evropské pojišťovny a dodává „I přesto je Egypt stále destinací, ve které sledujeme 2-3krát vyšší frekvenci škod než v jakékoli jiné destinaci.“
Jak postupovat při hlášení škody
„Pokud se na dovolené setkáme s komplikacemi, vždy je nejlepší obratem kontaktovat asistenční službu, která navrhne a zajistí ten nejvhodnější postup řešení situace,“ říká Vlastimil Divoký. Vždy platí, že bychom si měli uchovat veškeré účty za platby u lékaře, lékařské zprávy nebo jakékoli protokoly, které se vztahují k dané události. Ty je následně nutné připojit k hlášení škody, které probíhá jednoduše on-line.
Kdy nahlásit škodu
S nahlášením škody doporučujeme neotálet. Jak klienti, tak pojišťovny ocení co nejrychlejší vyřízení události. V posledních letech přibývá lidí, kteří pomocí mobilů hlásí škody již během dovolené. ERV Evropská proto optimalizovala své on-line rozhraní pro hlášení škod i na mobilní zařízení. Vyřízení škody je tak otázkou jen několika kliknutí. Díky tomu mohou mít klienti celou záležitost vyřízenou ještě během dovolené nebo ihned po návratu z ní. „Ze zákona ale platí tříletá lhůta, během které stačí škodu nahlásit. Klienti tak mají dostatek času na vyřízení celé události,“ říká Vlastimil Divoký.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva