Běžným způsobem je zaslání výpisů výkonů pojištěnci poštou, další – a rychlejší – cestou je kontrola účtu online.
Tuto službu nabízí například portál VITAKARTA ONLINE od Oborové zdravotní pojišťovny s neustálým přístupem k osobnímu účtu pojištěnce.
Portál umožňuje průběžně sledovat přehled péče, kterou pacient čerpal, umožňuje také případné reklamace. Součástí elektronického přístupu je také aktivovaná Asistenční služba s nepřetržitou pomocí.
Elektronická zdravotní pojišťovna se řadí mezi další služby, které svým komfortem umožňují vyřizovat každodenní úkony z pohodlí domova nebo prostřednictvím aplikace v mobilních zařízeních. Stejně jako třeba elektronické bankovnictví nebo úřední záležitosti.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva