Finanční správa doporučuje poplatníkům, aby výměnu certifikátu neodkládali. „Po expiraci nebo zneplatnění certifikátu není možné certifikát znovu obnovit ani prodloužit, proto se snažíme poskytovat poplatníkům informační servis v pravidelných intervalech a věříme, že tak nebude docházet ke zbytečným komplikacím,“ uvedla generální ředitelka Finanční správy Tatjana Richterová. Certifikát se vydává pouze on-line a jeho výměna zabere poplatníkům jenom pár minut. Vydání certifikátu je bezplatné.
Činnosti spojené s generováním pokladních certifikátů se provádějí ve webové aplikaci Elektronická evidence tržeb na Daňovém portálu ZDE. V části „CERTIFIKÁTY“, ve webové aplikaci EET, je možné ověřit dobu platnosti pokladního certifikátu, ale také využít službu upozornění na konec jeho platnosti. K tomu stačí ve stejné části aplikace do pole „Email pro upozornění“ zadat kontaktní e-mailovou adresu. Na tu následně budou poplatníkovi zaslány postupně tři e-maily s upozorněním o blížícím se konci platnosti konkrétního pokladního certifikátu.
Přesný postup a odpovědi na často kladené otázky v souvislosti s výměnou pokladního certifikátu naleznete na stránkách ZDE nebo ZDE.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva