Posledním dnem pro příjem hotovostních plateb na pokladnách územních pracovišť v letošním roce bude středa 15. 12. 2021. Po dobu uzavření daňových pokladen lze daňovou povinnost i nadále hradit bezhotovostním převodem z bankovního účtu nebo poštovní poukázkou České pošty.
Na informační linku Finanční správy 225 092 392 můžete volat v posledním prosincovém týdnu v pondělí 27. 12. a ve středu 29. 12. od 9:00 do 17:00. Mimo úřední dny (úterý, čtvrtek, pátek) je linka v provozu v pracovní dny od 9:00 do 13:00.
Pracoviště v tzv. optimalizovaném režimu 2+2 budou od 27. 12. do 31. 12. 2021 zcela uzavřena. Přehled těchto územních pracovišť naleznete na webových stránkách Finanční správy (ZDE).
S ohledem na pandemickou situaci a mimořádná opatření se může provozní doba na úřadech měnit. Aktuální informace k provozu finančních úřadů naleznete vždy na webu Finanční správy (ZDE) a na našich sociálních sítích.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva