Tímto krokem dojde k lepšímu zacílení dotazů s ohledem na místní příslušnost volajícího a přesměrování na konkrétní pracovníky, kteří volajícím efektivněji poradí a pomohou. Telefonní kontakt na váš úřad naleznete na webu Finanční správy.
Centrální informační linka na čísle 225 092 392 byla zřízena v roce 2016 jako call centrum pro elektronickou evidenci tržeb. Během pandemie a pozastavení evidence tržeb byla přeměněna na obecnou infolinku pro veřejnost, která ji využívala zejména kvůli omezenému osobnímu kontaktu a pro získání informací ke kompenzačním bonusům a liberačním balíčkům. Provoz centrální informační linky byl však v poslední době neefektivní kvůli snižujícímu se zájmu ze strany veřejnosti, a proto dochází k jejímu zrušení.
Tento krok je součástí úsilí poskytovat služby veřejnosti s ohledem na efektivně vynaložené finanční a personální zdroje. Pro období tzv. daňových kampaní v měsících lednu a březnu zajistí Finanční správa také rozšíření počtu telefonických linek pro přímé konzultace s pracovníky finančních úřadů ohledně daně z nemovitých věcí a daně z příjmů.
Pro veřejnost jsou také k dispozici veškeré potřebné informace a daňové formuláře na webových stránkách Finanční správy či na portálu MOJE daně. Pro ty, kteří preferují telefonní kontakt s pracovníky Finanční správy, jsou k dispozici telefonní čísla finančních úřadů. Vyřídit si své daňové povinnosti je samozřejmě možné i osobně na místně příslušných územních pracovištích finančních úřadů.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva