Francouzskému pekařství PAUL se v České republice daří, otevřelo již šestnáctou pobočku

14.09.2016 16:57 | Zprávy

Celosvětová síť francouzských pekařství PAUL vstoupila na český trh v roce 2008 a od té doby se počet jejích poboček kontinuálně rozrůstá. Zatím aktuálně poslední otevřenou prodejnou je PAUL na Vítězném náměstí v Dejvicích. Celkový počet poboček tak dosáhl 16, včetně tří stánků na Letišti Václava Havla. To, že Čechům francouzské pečivo a další speciality zachutnaly, potvrzuje i stále stoupající návštěvnost prodejen. Každý den obslouží české pobočky pekařství PAUL více než 6 000 zákazníků.

Francouzskému pekařství PAUL se v České republice daří, otevřelo již šestnáctou pobočku
Foto: Paul
Popisek: Poslední otevřenou prodejnou je PAUL na Vítězném náměstí v pražských Dejvicích

„Mezi nejprodávanější produkty v našem portfoliu patří bezpochyby klasický máslový croissant, který v prodejním mixu tvoří 13% z celkových prodejů,“ říká Roman Plíva, Business Unit Director pekařství PAUL a doplňuje: „Croissanty prodáváme jak samostatně, tak různě upravené a doplněné kvalitními surovinami. Velmi blíbený je například croissant plněný výběrovou šunkou a sýrem Ementál.“ Pekařství PAUL reaguje i na aktuální trendy a chutě zákazníků, výsledkem je croissant plněný kozím sýrem President a sušenými brusinkami. „Okamžitě po startu kampaně se z tohoto produktu stala hvězda našeho portfolia a díky tomu byl do nabídky zařazen trvale“.

V průběhu roku 2016 došlo také k obměně v nabídce chlebů a baget. „Většinu těst pro naše výrobky připravujeme v centrální pekárně, situované v centru Prahy. Zde veškeré postupy respektují 126 let tradice pečení chleba a baget,“ vysvětluje pan Plíva a pokračuje: „Nově připravujeme pro zákazníky Ořechový chléb, který mohu osobně doporučit v kombinaci s plísňovými sýry nebo paštikou. Zajímavý je i chléb Campagne z pšeničné a žitné mouky, který se hodí velmi dobře k masům a uzeninám. Pro české zákazníky bude navíc zajímavý i svou chutí, která velmi připomíná český chléb, ovšem upečený na francouzský způsob.“

Pro české zákazníky vytvářejí v pekařství PAUL i speciální produkty, inspirované místními preferencemi zákazníků. Příkladem jsou zmíněné plněné croissanty, které se staly klasikou, nebo loňský vánoční bestseller, Tartaletka s bílou čokoládou a kokosem. „Tato receptura, která pochází přímo „z naší hlavy“, zaujala i ve Francii a byla dokonce zařazena do nabídky i v jiných regionech.“

„Zákazníci vyhledávají stále častěji kvalitní potraviny a jsou si ochotni za ně i více připlatit. V pekařství PAUL jde navíc kvalita ruku v ruce s úžasným zážitkem chuťovým i vizuálním – naše výrobky a prostředí, ve kterém se prodávají, působí pozitivně na všechny smysly našich zákazníkům, kteří se k nám pak rádi vracejí,“ uzavírá Roman Plíva.

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Mgr. Jana Zwyrtek Hamplová byl položen dotaz

Rodina

To, že dítě pláče, když odchází náhradní maminka, myslíte, že je problém v nějakém pořadu? Není spíš v rodičích, kteří, jak je v pořadu často vidět, se o děti dostatečně nestarají? A než řešit zákaz pořadu, nebylo by spíš na místě se zabývat tím, že dost dětí žije v rodinách, které se jim dostatečně...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Finanční správa: Akce „Hunter“ odhalila masivní daňový únik při dovozu elektroniky

16:08 Finanční správa: Akce „Hunter“ odhalila masivní daňový únik při dovozu elektroniky

Finanční úřad pro hlavní město Prahu ve spolupráci s Celním úřadem Praha Ruzyně realizoval v závěru …