Hospodářská komora podporuje aktivizaci Českomoravské záruční a rozvojové banky

17.10.2016 19:15 | Zprávy

Hospodářská komora ČR podporuje materiál Aktivizace ČMZRB jako národní rozvojové banky předložený ministrem průmyslu a obchodu ČR Janem Mládkem na dnešní jednání vlády ČR a doporučuje realizovat kroky v materiálu popsané jako minimum pro další rozvoj a realizaci financování investičních plánů podnikatelů formou tzv. finančních nástrojů.

Hospodářská komora podporuje aktivizaci Českomoravské záruční a rozvojové banky
Foto: Archiv
Popisek: Hospodářská komora - logo

Hospodářská komora zároveň upozorňuje, že několikaleté úsilí o centralizovanou správu finančních nástrojů v programovém období 2014–2020 nebylo jednotlivými resorty přijato a pro české podnikatele tak nebude vytvořen jednoduchý a efektivní nástroj pro financování projektů v období, kdy dochází a v budoucnu bude docházet k problematickému dotačnímu financování.

Hospodářská komora ČR apeluje na všechny zainteresované resorty, aby i nadále hledaly cestu k jednotnému systému řízení finančních nástrojů v ČR v zájmu transparentního a efektivního financování podnikatelských záměrů za přispění EU fondů.

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Ing. Patrik Nacher byl položen dotaz

Odvolání Hřiba

Pane Nachere, nemyslíte, že už je opravdu na čase odvolat Hřiba? Sice jste v opozici, ale podle mě by se k vám přidal i někdo z koalice, a pokud ne, tak se jen potvrdí, že takovým lidem jde jen o korýtko, protože je více než jasné, že je Hřib totálně nekompetentní a navíc nedůvěryhodný a dost možná ...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Česká televize: Pět nových pořadů, pět různých pohledů

20:16 Česká televize: Pět nových pořadů, pět různých pohledů

Od 13. ledna 2025 rozšíří Česká televize své publicistické portfolio o pět nových pořadů. Tři z nich…