„Naše práce při prodeji hotelu - předprodejní finanční a daňová prověrka, interní valuace a analýzy, jakož i strukturování transakce včetně modelace účetních a daňových dopadů - je pro nás logickým vyústěním vztahu s klientem, kterému jsme před několika lety pomáhali hotel koupit,“ říká Pavel Postl, partner APOGEO pro oblast transakcí.
V roce 2015 koupila zahraniční investiční společnost pod vedením Mornington Capital a za účasti českého hotelového řetězce CZECH INN HOTELS hotel Don Giovanni od německé skupiny DORINT.
„Při transakci jsme klientovi byli oporou jak při komunikaci s protistranou či jeho poradci, tak při klíčových rozhodnutích, která následně prodávající spolu se svým týmem činil,“ upřesňuje Postl.
„Asistence při prodeji dříve nakoupeného aktiva či podílu je pro nás běžnou součástí podpory klientů. Je totiž filosofií APOGEO Group poskytovat podporu našim klientů ve všech situacích podnikatelského života a v kterékoli části životního cyklu firmy,“ vysvětlil Vítězslav Hruška, partner APOGEO Group.
Investiční trh s hotelovými nemovitostmi je podle odborníků ve velmi dobré kondici a tomu odpovídá i poptávka ze strany investorů. Ti proto volí i širší centrum Prahy, jako je lokalita Žižkova, kde se hotel Don Giovanni nachází.
Hotel nabízí na 400 pokojů a disponuje 30 konferenčními sály s celkovou kapacitou 2000 míst. Stavba byla zahájena v roce 1993, slavnostní otevření se uskutečnilo na jaře 1995.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva