Jaromír Soukup, majitel největší mediální agentury a třetího největšího mediálního domu v České republice, se stal oficiálně jediným vlastníkem mediálního zastupitelství Media Master. To má na starosti nejen nákup reklamního prostoru v médiích pro jeho mediální dům, ale zároveň po obchodní stránce zastupuje i desítky tištěných titulů a neexkluzivně i celé některé významné vydavatelské domy.
Media Master historicky navazuje na úspěšné obchodní zastoupení Arbo Media, které před několika lety obchodně zastupovalo například Českou televizi nebo Český rozhlas. Jaromír Soukup první část podílu v této společnosti koupil v únoru 2014 a letos v dubnu se stal 100% vlastníkem této společnosti.
Jaromír Soukup (47), který patří mezi Top 100 nejbohatších lidí podle respektovaného žebříčku magazínu Týden, je majoritním majitelem největší tuzemské mediální agentury Médea, která ovládá podle mezinárodního hodnocení agentury RECMA zhruba třetinu trhu s nákupem reklamy v médiích. Zároveň je i většinovým vlastníkem mediální skupiny Empresa Media, která vydává na českém trhu 10 tiskových titulů (např. Týden, Faktor S, Instinkt, Interview, Exkluziv nebo Sedmičku) a letos expandovala s tituly Interview a Exkluziv i na Slovenský trh. Do jeho mediálního domu patří i třetí nejsledovanější soukromá televizní skupina na tuzemském trhu TV Barrandov. Nově do portfolia jeho firem patří i mediální zastoupení Media Master, které tak doplnilo široké spektrum firem, které se v rámci jeho skupiny zabývají médii nebo marketingovou komunikací.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva