Kampaň „Ty to zvládneš“ skrze emotivní spoty upozorňuje na nejčastější chyby zachránců

03.07.2016 19:42 | Zprávy

Kampaň „Ty to zvládneš“ je celorepublikovou kampaní, která je určená pro širokou veřejnost a je zaměřena na nejčastější chyby „laických zachránců“ při dopravních nehodách. Kampaň realizuje Asociace Záchranný kruh, v úzké spolupráci s HZS ČR a ostatními složkami IZS a Ministerstvem dopravy ČR – BESIP. Kampaň je realizována v rámci projektu „Záchrana života při dopravních nehodách“ za finanční podpory z Fondu zábrany škod ve výši necelé 4 miliony korun.

Kampaň „Ty to zvládneš“ skrze emotivní spoty upozorňuje na nejčastější chyby  zachránců
Foto: Hans Štembera
Popisek: Policisté řídí dopravu

Kampaň „Ty to zvládneš“ tvoří deset krátkých emotivních spotů, které upozorňují na nejčastější chyby při dopravních nehodách, kterých se dopouštějí samotní zachránci. Součástí kampaně je i instruktážní video zaměřené na správný postup při řešení dopravní nehody laickou veřejností i profesionály.

Spoty natočila společnost Vachler Art Company v čele se zkušeným režisérem a kameramanem Jiřím Studničkou a celé natáčení probíhalo pod dohledem a záštitou ředitele HZS Karlovarského kraje Ing. Václava Klemáka. Ve spotech se objevují i známi herci, např. Jana Stryková či Martin Stránský, který navíc celé kampani propůjčil i svůj hlas.

Záštitu kampani udělil genmjr. Ing. Drahoslav Ryba - generální ředitel HZS ČR a policejní prezident genmjr. Mgr. Bc. Tomáš Tuhý.

Kromě spotů jsou součástí kampaně také grafické vizuály s jasným sdělením „I ty můžeš zachránit život“, které mají za cíl motivovat veřejnost k návštěvě webu kampaně www.tytozvladnes.cz, na kterém se dozví ty nejzákladnější rady a informace, jak správně postupovat v případě dopravní nehody v roli náhodných svědků nebo i účastníků dopravní nehody. Podobný je i účel série doprovodných tiskových zpráv zpracovaných ve spolupráci s Týmem silniční bezpečnosti, partnerem kampaně.   

Kampaň bude nasazena v rámci nejrůznějších mediálních kanálů, jako jsou TV, internet, sociální sítě, rádio, billboardy, TV v autobusech, tištěné noviny a v rámci dalších prostorů partnerů projektu.

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

PhDr. Olga Richterová byl položen dotaz

Proč jste na navýšení rodičovského příspěvku netlačila víc dřív?

Myslím, když jste byli ve vládě? Myslíte, že teď něco zmůžete? A můžete aspoň říci, když už nejste ve vládě, proč a kdo byl proti navýšení rodičovské pro všechny a ve větší míře, která by zohledňovala inflaci a růst cen?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Hospodářská komora: Soutěž, která má podpořit zájem mladých o řemesla a technické obory

19:39 Hospodářská komora: Soutěž, která má podpořit zájem mladých o řemesla a technické obory

Za účasti ministra školství, mládeže a tělovýchovy Mikuláše Beka, ministra průmyslu a obchodu Lukáše…