Pokud se podaří spojit věci tak, aby byl výsledek větší, než pouhý součet jednotlivých položek, říká se tomu synergie. Jinými slovy; věci si vzájemně pomáhají. A přesně to se podařilo společnosti Kia a nadaci Naše dítě, jejímž hlavním posláním je pomoc týraným, zneužívaným, handicapovaným, ohroženým či opuštěným dětem.
Kia podpořila 40 fotbalových klubů přípravek a mladších žáků v okresních soutěžích a přeborech. „Pro běžný sponzoring tato oblast není příliš atraktivní, ale přitom právě na okresech se rodí budoucí hvězdy nejsledovanějšího sportu České republiky,“ vysvětluje Kateřina Vokounová, patronka projektu a PR manažerka Kia Motors Czech, a dodává: „Zápasy mladších žáků jsou navíc plné skutečného nadšení a zapálení do hry – často jde o lepší podívanou, než u prvoligových utkání.“
A jak jsou mladí hráči fotbalu spojeni s nadací Naše dítě? Právě prostřednictvím Kia.
Kia pro 40 klubů zajistila výrobu kvalitních dresů a kluci si tak mohou připadat už jako opravdová fotbalová esa. Každý klub nebo přímo jednotliví hráči na dresy přispívají symbolickou částkou 100 korun. Kia všechny takto vybrané peníze předá dál, právě nadaci Naše dítě. Kruh pomoci je uzavřen a lze tak vlastně říci, že zdravé děti pomáhají těm, které jsou zrovna v nelehké životní situaci…
Není náhodou, že se zástupci českého importéra Kia rozhodli skloubit aktuální charitativní projekt právě s fotbalem. Ten platí jednak za nejpopulárnější sport na světě a jednak se Kia v tomto odvětví angažuje globálně coby partner šampionátů UEFA EURO a FIFA. V České republice šly aktivity Kia ruku v ruce s tímto trendem. V roce 2005 se Kia stala hlavním sponzorem nováčka první fotbalové Gambrinus ligy FK SIAD MOST. Od roku 2008 sponzorovala pro změnu staronového člena první ligy - 1. FK Příbram.
„Být sponzorem prvoligového klubu přináší značce jistou prestiž“, říká Kateřina Vokounová. „Zároveň je to ale oblast, kam se směřuje každý. My jsme se proto rozhodli obrátit se na opačnou stranu. S výsledky první části projektu jsme nesmírně spokojeni a reakce jsou veskrze pozitivní“, což potvrzuje Antonín Hora, trenér mladších žáků FK Újezd nad Lesy: „Pro tak malé kluby, mezi které patří i ten náš, je pocta mít za partnera světově známou společnost. Kia přispívá celosvětově k rozvoji vrcholového fotbalu, ale u nás podporuje i mladé fotbalové naděje, což zvláště kvituji“.
Stejná forma podpory bude navíc fungovat i příští rok na jaře, kdy se zapojí dalších 30 fotbalových klubů z celé České republiky.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva