Petr Šťastný vystudoval obor všeobecná sestra v Praze, následně se vzdělával v oboru anesteziologie, resuscitace a intenzivní péče. Je diplomovaným zdravotnickým záchranářem, titul Bc. získal v oboru Urgentní zdravotní péče a Mgr. v oboru Veřejné zdraví a management. Působil v berounské, kladenské a neratovické nemocnici a v nemocnici ve Slaném. Poslední tři roky získával zkušenosti v Saudské Arábii. „Jsem rád za tuto příležitost a je to pro mne velká výzva,“ dodal Šťastný.
Klaudiánova nemocnice má také nově takzvaného nemocničního ombudsmana. Ten poskytuje pomoc pacientům, jejich příbuzným a blízkým při řešení situací vzniklých v souvislosti s léčbou a pobytem v nemocnici. Ve své činnosti je nemocniční ombudsman nezávislý, je však v bezprostředním kontaktu se zástupci oddělení a vedení nemocnice. Prošetřuje stížnosti a podněty týkající se kvality poskytované péče, provozně – organizačních problémů a neetického chování zaměstnanců. Ombudsman je jmenován ředitelem nemocnice a jeho povinností je zachovávat mlčenlivost.
Lidé mohou mladoboleslavskou ombudsmanku kontaktovat emailem ZDE nebo na telefonu 326 742 029, kde si mohou osobně sjednat schůzku či získat potřebné rady. Od září bude mít ombudsmanka úřední hodiny pro veřejnost, a to v pondělí od 10 do 12 a ve středu od 13 do 16 hodin. Ombudsmanka sídlí v budově B –v prostorách ředitelství.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva