„Jsme velmi rádi, že můžeme našim klientům nabídnout nový platební kanál, který jim v konečném důsledku může přinést nejen časovou ale také finanční úsporu oproti klasickým složenkám,” komentuje spuštění nové služby Štefan Tillinger, člen představenstva a generální ředitel pojišťovny Generali. „Jde o další střípek do mozaiky naší dlouhodobé strategie personifikovaných služeb, které vycházejí z pečlivé analýzy individuálních potřeb našich klientů. Věřím, že si novou službu díky její jednoduchosti brzy oblíbí,” dodává Štefan Tillinger.
Klienti Generali mohou využít platební terminály Sazky pro platby pojistného od 15. srpna letošního roku. Během samotné operace nemusí vyplňovat žádné údaje. Všechny potřebné informace k platbě jsou obsaženy v čárovém kódu, který je vytištěn na předpisu pojistného. Po jeho přiložení k terminálu jsou data načtena do systému a klientovi je po zaplacení automaticky vystaven doklad o platbě. Při opakovaných transakcích během roku tak mohou zákazníci uspořit na poplatcích až desítky korun.
„Této nově navázané spolupráce si velmi vážíme. Generali se tak stává naším dalším významným obchodním partnerem a my jsme přesvědčeni, že všichni klienti této pojišťovny budou se službami na našich více než 4300 snadno dostupných terminálech spokojeni a budou se k nám rádi vracet. I v neloterní oblasti chceme nabízet stále atraktivnější služby a produkty,“ doplňuje Kamil Ziegler, generální ředitel Sazky.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Pojišťovna Generali