Netradiční spojení basketbalu s vážnou hudbou zafungovalo i letos. Do pardubické Tipsport areny dorazilo téměř 6 tisíc návštěvníků, díky kterým padl divácký rekord nejen akce samotné, jednalo se zároveň o historicky nejvyšší návštěvu utkání NBL. Akce, kterou jako generální partner zaštítila společnost Foxconn, měla také charitativní podtext. Vybralo se téměř 60 tisíc korun, které putovaly na konto osmiletého Adámka z Pardubic.
„Máme obrovskou radost, že si pardubičtí fanoušci hudby i sportu tuto akci tak oblíbili. A jsme také rádi, že jsme i letos mohli přispět k její realizaci a zároveň něco udělat pro dobrou věc. Pokud bude zájem, chceme společně s pardubickými basketbalisty i filharmonií připravit i další ročník této úspěšné akce,“ uvedl Pavel Tuček, manažer komunikace a PR společnosti Foxconn.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva