V průběhu dubna navíc probíhá obdobná akce na vřetenové jednotky. Zatímco výroba nových obráběcích strojů v Kovosvitu MAS byla kvůli propadu poptávky na domácím trhu a uzavření hranic výrazně omezena, servis funguje na plné obrátky.
„Rozhodli jsme se více podpořit naše zákazníky, protože předpokládáme, že jejich výroba je v této situaci často omezená, a tím pádem vzniká prostor na údržbu strojového parku v podnicích,“ vysvětluje smysl aktivity útvaru Servis jeho manager Radek Chramosta. Při prohlídce obráběcího stroje, která je jakousi obdobou garanční prohlídky v autoservisu, technici zkontrolují hlavní uzly a funkce obráběcího stroje a navrhnou případnou údržbu či opravu.
„Na náhradní díly mají zákazníci, kteří si u nás objednají prohlídku až do konce května, patnáctiprocentní slevu,“ upřesňuje Radek Chramosta, který útvar Servis vede od listopadu minulého roku. Pracovníci jeho útvaru vyrážejí na servisní prohlídky po dohodě se zákazníkem. Před výjezdem si ověří, jestli firma funguje a jestli mezi jejími pracovníky nejsou pozitivně testovaní na COVID-19. U zákazníků samozřejmě dbají na veškerá hygienická a bezpečnostní opatření.
V týmu je čtrnáct pracovníků (montérů), kteří provádějí servisní opravy přímo u zákazníků. Zázemí jim poskytují administrativní pracovníci útvaru, kteří jsou aktuálně částečně na home office, ale i tak pracují v nezměněném režimu. Stejně tak funguje hot-line, na kterém se řeší technické požadavky a dotazy od zákazníků. Přestože se aktuální akce týká pozáručního servisu, beze změny samozřejmě fungují též záruční opravy.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva