Královéhradecký kraj: Na zimní údržbu mají silničáři připravenou techniku i dostatek posypového materiálu

26.10.2021 21:20 | Tisková zpráva

Nadcházející zimní období budou silničáři v Královéhradeckém kraji udržovat více jak 3,5 tisíce kilometrů komunikací. Připravené mají desítky tisíc tun posypových materiálů a stovky kusů techniky, která jim pomůže udržovat silnice během zimy sjízdné.

Královéhradecký kraj: Na zimní údržbu mají silničáři připravenou techniku i dostatek posypového materiálu
Foto: Královéhradecký kraj
Popisek: Královéhradecký kraj, logo.

„Na nadcházející sezonu zimní údržby silnic máme v plánu náklady ve výši 195 milionů korun. V případě potřeby ale plán upravíme a náklady navýšíme podobně jako během minulé zimy. Ať už chemicky či pomocí inertního materiálu budeme udržovat více jak 3,5 tisíce kilometrů silnic v regionu. Těší mě, že rok od roku se nám daří snižovat počet kilometrů komunikací, které se v zimě neudržují. Letos se jedná o necelých 208 kilometrů silnic nižšího významu,“ uvedl radní pro dopravu Václav Řehoř.

V Královéhradeckém kraji je 460 kilometrů silnic I. třídy, 894 kilometrů silnic II. třídy a 2 392 kilometrů silnic III. třídy. Celkem krajští silničáři udržují 3 746 kilometrů silnic.

„Kapacita skladů jednotlivých cestmistrovství, včetně těch záložních, je dohromady na 23 tisíc tun posypové soli a 12 tisíc tun inertního materiálu. V současné době jsou sklady naplněny ze 75 % a stále materiály navážíme. Na zimu je připraveno 122 sypačů s radlicemi, 51 nakladačů, 18 sněhových fréz a 113 traktorových radliček,“ informoval ředitel Údržby silnic Královéhradeckého kraje Jiří Brandejs.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Mgr. Richard Brabec byl položen dotaz

Proč jste proti vzniku NP Křivoklátsko?

V čem je problém? Podle mě, je dobře, že vznikají NP, přeci jen přírodu je třeba chránit, než si ji úplně zničíme - samozřejmě všeho s mírou. To zelené šílenství a ekoaktivisty (spíše ekoteroristy) neuznávám, ale proč bránit vzniku národního parku?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

ČEZ po má 10 letech působení na ESCO trhu 117 společností v 15 státech

10:34 ČEZ po má 10 letech působení na ESCO trhu 117 společností v 15 státech

Skupina ČEZ slaví 10 let na trhu ESCO služeb. Společnost ČEZ ESCO působící v Česku založil ČEZ v roc…