Společnost LG rozdala během listopadu a prosince LG pračky jako výhry v soutěžích. Jedna ze soutěží probíhala na webových stránkách www.dokonaleprani.cz, ve které soutěžící hádali, kolik kilogramů prádla se za jeden měsíc vypere v divadle Kalich. Výherkyní se stala Eliška V. z Mostu, která doposud prala jen v pračce s horním plněním. Druhou pračku LG F1480QDS vyhrála Zdeňka S. z Týnce nad Sázavou, která soutěžila na odborném serveru www.emimino.cz a 14 dní před slavnostním přebíráním ceny porodila zdravé miminko a jak sama řekla: „Pračka LG se mi nyní velmi hodí, výhra přišla, jak na zavolanou a budu ji používat určitě jednou denně.“ Další tři pračky LG budou předány osobně Mahulenou Bočanovou a Olgou Šípkovou výhercům - Martině K., Petrovi K. a Pavlovi N., kdy LG spoluprácovalo s Family Fitness Olgy Šípkové.
V rámci celé kampaně, která začala v druhém říjnovém týdnu a nakonec běží až do konce roku, komunikovalo LG tento projekt v reklamních bannerech na internetových serverech a diskusních fórech zaměřených na maminky a péči o dítě, ale také na outdoorových panelech. „Pro kampaň na pračky, které už tak jsou u našich zákazníků oblíbené, jsme si vybrali Mahulenu, protože v sobě spojuje jak svědomitou matku, tak krásnou ženu s úspěšnou kariérou,“ objasnil tenkrát Martin Malý, tiskový mluvčí LG Electronics.
Založena byla také speciální webová microsite www.dokonaleprani.cz, kde byly k dispozici tipy, rady a návody na praní; navíc zde diskutovali blogeři z laické veřejnosti, ale i z řad novinářů. „Celkově naší mini webovou stránku za necelé 3 měsíce navštívilo 26 000 návštěvníků a v rámci bannerové kampaně jsme dosáhli 19 milionů impresí,“ dodal Martin Malý. Mediální prostor pro LG nakoupila mediální agentura Mindshare, grafický vizuál a koncept kampaně zpracovala agentura Fox Hunter, PR komunikaci zajistila agentura LG One (Hill + Knowlton Strategies), komunikaci na sociální síti Facebook spravovala agentura Effectix.
O LG Electronics CZ
Firma LG je silnou korejskou společností, která se svojí více než 50letou tradicí patří mezi světové lídry a technologické inovátory ve spotřební elektronice, domácích spotřebičích a mobilních komunikacích. Regionální pobočka LG Electronics CZ patří na českém a slovenském trhu mezi přední hráče v prodeji spotřební elektroniky. Nabízené portfolio LG na českém trhu je rozděleno do pěti kategorií: Spotřební elektronika, Domácí spotřebiče, Klimatizační jednotky, Mobilní telefony a Informační technologie. Česká pobočka LG Electronics byla založena v roce 2003, o dva roky později přibyla kancelář v Bratislavě.
Zaměstnává více než 120 zaměstnanců, přičemž roční obrat se pohybuje v řádu miliard korun. Ve skupině LG pracuje více než 84 tisíc lidí, ve 112 provozech, v 81 dceřiných společnostech na celém světě. Produkty společnosti LG zaručují vysokou kvalitu, inovativnost a osobitost. V roce 2011 získala společnost LG ocenění asociace EISA za „Nejlepší řešení 3D domácího kina“ a „Nejlepší přehrávač kombinovaný se systémem prostorového zvuku“. LG se pravidelně účastní soutěží Red Dot Design Award, iF Design Award a Industrial Design Excellence Award (IDEA). V letošním roce se společnost LG Electronics CZ stala v České republice generálním partnerem Digital 3D filmu Avengers.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva