Letiště Praha: Lokální a udržitelné produkty. Nový obchod podporuje české i slovenské značky

08.11.2022 7:34 | Tisková zpráva

Future is Local. Název nového obchodu na Letišti Václava Havla Praha, který se zaměřuje na podporu téměř třiceti českých a slovenských značek.

Letiště Praha: Lokální a udržitelné produkty. Nový obchod podporuje české i slovenské značky
Foto: Archiv
Popisek: Letiště Praha - logo

Veškeré nabízené lokální zboží se vyrábí z kvalitního materiálu, udržitelným způsobem a s ohledem na životní prostředí. Těmto aspektům odpovídá také samotný koncept a konstrukce obchodu, který cestující najdou přímo na Terminálu 2. 

„Jsme rádi, že jsme společně s Lagardère Travel Retail Česká republika otevřeli čistě lokální obchod, který je na letišti první svého druhu a jehož koncept je ojedinělý i v globálním měřítku. Téma udržitelnosti nám není dlouhodobě cizí, a proto nám tento koncept zapadá i do strategie celé společnosti. Další rozšíření služeb na letišti v podobném duchu má naši podporu,“ říká Jakub Puchalský, člen představenstva Letiště Praha.

Obchod Future si Local zastupuje nejen zavedené firmy s dlouholetou tradicí, ale také začínající drobné výrobce a zahrnuje i produkty z chráněné dílny. Cestující zde mohou vybírat módu, přírodní kosmetiku či dárkové předměty od značek jako Klara Rott, KAMA, Studio Malíská, Havlíkova přírodní apotéka, chráněná dílna Chrpa, ABRAKA, Reparáda a další.

„Myšlenka, na níž jsme celý koncept vystavěli, je jasná: budoucnost je v lokálních zdrojích, tedy ve zboží, službách, materiálu a hlavně lidech. Ve Future is Local věříme v místní výrobu a v poctivé řemeslo, naše dědictví a tradici. Podle toho si také vybíráme naše dodavatele. Žádná značka není anonymní, právě naopak. Obchod je určený všem, kteří chtějí vědět více a záleží jim na tom, kde, co a jak nakupují a koho tím podpoří. Transparentnost a informovanost jsou neoddělitelnou součástí udržitelnosti. Již z prvních reakcí zákazníků vidíme, jak pozitivně se k prodejně staví. Proto už nyní přemýšlíme nad dalším rozšířením našich aktivit v podobném duchu,“ říká Richard Procházka, CEO společnosti Lagardère Travel Retail Česká republika.

Design interiéru byl vytvořen s ohledem na minimalizaci dopadů na životní prostředí. Veškeré vybavení vyrobila místní firma z udržitelných, recyklovaných a repasovaných materiálů, mezi nimiž jsou recyklované dřevo a vinylové podlahy z PET lahví. Při vytváření obchodu bylo myšleno také na recyklaci použitých materiálů do budoucna.

S příběhem všech lokálních značek se mohou cestující seznámit pomocí QR kódu umístěného u polic, věšáků a vitrín jednotlivých dodavatelů.

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Ing. Martin Kolovratník byl položen dotaz

Proč jste si vybral za terč zrovna Feriho?

Já ho nehájím, dostal, co si zasloužil, ale ukažte mi stranu, která ve svých řadách neměla někoho, kdo byl čelil trestnímu stíhání nebo nebyl odsouzen? Je to přeci i případ ANO, kde dokonce v čele stál trestně stíhaný člověk a nikomu to nevadilo. Navážet se pak do jiných mi přijde z vaší strany dost...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

České dráhy: Jízdenky na nový Baltic express jsou už v prodeji

7:23 České dráhy: Jízdenky na nový Baltic express jsou už v prodeji

České dráhy spustily prodej jízdenek na spoje Baltic express. Nová linka, která spojí přímým vlakem …