Letiště Praha: Lokální a udržitelné produkty. Nový obchod podporuje české i slovenské značky

08.11.2022 7:34 | Tisková zpráva

Future is Local. Název nového obchodu na Letišti Václava Havla Praha, který se zaměřuje na podporu téměř třiceti českých a slovenských značek.

Letiště Praha: Lokální a udržitelné produkty. Nový obchod podporuje české i slovenské značky
Foto: Archiv
Popisek: Letiště Praha - logo

Veškeré nabízené lokální zboží se vyrábí z kvalitního materiálu, udržitelným způsobem a s ohledem na životní prostředí. Těmto aspektům odpovídá také samotný koncept a konstrukce obchodu, který cestující najdou přímo na Terminálu 2. 

„Jsme rádi, že jsme společně s Lagardère Travel Retail Česká republika otevřeli čistě lokální obchod, který je na letišti první svého druhu a jehož koncept je ojedinělý i v globálním měřítku. Téma udržitelnosti nám není dlouhodobě cizí, a proto nám tento koncept zapadá i do strategie celé společnosti. Další rozšíření služeb na letišti v podobném duchu má naši podporu,“ říká Jakub Puchalský, člen představenstva Letiště Praha.

Obchod Future si Local zastupuje nejen zavedené firmy s dlouholetou tradicí, ale také začínající drobné výrobce a zahrnuje i produkty z chráněné dílny. Cestující zde mohou vybírat módu, přírodní kosmetiku či dárkové předměty od značek jako Klara Rott, KAMA, Studio Malíská, Havlíkova přírodní apotéka, chráněná dílna Chrpa, ABRAKA, Reparáda a další.

„Myšlenka, na níž jsme celý koncept vystavěli, je jasná: budoucnost je v lokálních zdrojích, tedy ve zboží, službách, materiálu a hlavně lidech. Ve Future is Local věříme v místní výrobu a v poctivé řemeslo, naše dědictví a tradici. Podle toho si také vybíráme naše dodavatele. Žádná značka není anonymní, právě naopak. Obchod je určený všem, kteří chtějí vědět více a záleží jim na tom, kde, co a jak nakupují a koho tím podpoří. Transparentnost a informovanost jsou neoddělitelnou součástí udržitelnosti. Již z prvních reakcí zákazníků vidíme, jak pozitivně se k prodejně staví. Proto už nyní přemýšlíme nad dalším rozšířením našich aktivit v podobném duchu,“ říká Richard Procházka, CEO společnosti Lagardère Travel Retail Česká republika.

Design interiéru byl vytvořen s ohledem na minimalizaci dopadů na životní prostředí. Veškeré vybavení vyrobila místní firma z udržitelných, recyklovaných a repasovaných materiálů, mezi nimiž jsou recyklované dřevo a vinylové podlahy z PET lahví. Při vytváření obchodu bylo myšleno také na recyklaci použitých materiálů do budoucna.

S příběhem všech lokálních značek se mohou cestující seznámit pomocí QR kódu umístěného u polic, věšáků a vitrín jednotlivých dodavatelů.

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Podrývají naši demokracii lživou propagandou a falešnými sliby

Dobrý den, jestli vás chápu dobře, považujete se za demokraty. Přijde vám ale demokratické a také nějak prospěšné, když haníte všechny, kteří mají jiný názor než vy? Mám také dojem, že tato vláda se s těmi, co mají jiný názor vůbec nebaví, jen je onálepkuje. To myslíte, že je ta cesta, jak čelit pro...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Ředitelství silnic a dálnic: Severní spojka v Českých Budějovicích

22:28 Ředitelství silnic a dálnic: Severní spojka v Českých Budějovicích

Ředitelství silnic a dálnic (ŘSD) začalo 28. listopadu stavět na tahu I/20 v Českých Budějovicích se…