Virtuální informační služba se prozatím nachází pouze v odletové hale Terminálu 1. Pokud se nová technologie osvědčí, plánuje Letiště Praha její rozšíření a zavedení do běžného provozu také na dalších místech.
Virtuální informační služba má podobu kiosku s velkým LCD displejem a funguje na principu videohovoru, kdy se cestující spojí v reálném čase s reálnou informační agentkou nebo agentem na vzdáleném pracovišti. Letiště si od této novinky slibuje navýšení kapacity v poskytování informačních služeb pro cestující a zároveň zvýšení jejích komfortu.
„Letiště Praha zahájilo v letošním roce realizaci řady projektů technologického rozvoje, který směřuje do celkem pěti oblastí: zákaznická zkušenost, mobilita budoucnosti, bezpečnost, virtuální nakupování a pohodlná cesta letištěm. Virtuální informační služba je jedním z konkrétních projektů, které realizujeme právě v oblasti pohodlné cesty letištěm. Kromě toho zvažujeme ve stejné oblasti například zavedení digitální navigace nebo technologie mapování průchodnosti letištěm,“ říká Václav Řehoř, předseda představenstva Letiště Praha.
![](/Content/Img/content-lock.png)
Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva