„Samoobslužné odbavení zavazadel představuje další krok k rychlejšímu a efektivnějšímu odbavení cestujících. Očekáváme, že tok cestujících v terminálu bude zásluhou nového odbavovacího systému plynulejší. Z provozního a ekonomického hlediska jde o vysoce účinné řešení a součást technologického rozvoje letiště, který realizujeme souběžně s rozvojem stavebním,“ říká Václav Řehoř, předseda představenstva Letiště Praha. Celkem má ruzyňské letiště 12 zařízení pro samoobslužné odbavení zavazadel – všechny v rámci nového odbavovacího ostrova, který se nachází v Terminálu 2 a celkem zahrnuje 24 přepážek. Zde jsou také k dispozici vyškolení asistenti, kteří cestující informují o možnosti využít novou službu a případně jim v tomto poradí s jednotlivými úkony.
V prvotní fázi je služba v provozu pro lety vybraných leteckých společností z Terminálu 2. Jako první se na ruzyňském letišti do systému samoobslužného odbavení zavazadel zapojily aerolinky v rámci Smartwings Group, tedy České aerolinie a Smartwings. „Jsme rádi, že cestující Smartwings a ČSA patří k prvním, kteří mohou využívat tuto novinku a odbavit si zavazadlo rychle a bezplatně. Tento krok zapadá do naší koncepce kontinuálního zlepšování služeb pro naše klienty odlétající z domovského letiště v Praze,“ říká Petr Čeněk, provozní ředitel skupiny Smartwings.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva