Toto ocenění získávají zejména ta letiště, která se i přes náročný a nestandardní rok 2020, který byl způsobený šířením nového typu koronaviru, nadmíru starala o pohodlí a bezpečnost svých cestujících. Právě zvýšená bezpečnost je totiž v současné době ještě důležitější než kdykoliv dříve.
Jak certifikát ACI Airport Health Accreditation, získaný na podzim loňského roku, tak současné ocenění Voice of the Customer dokazují, že Letiště Praha jde v zavádění bezpečnostních opatření od začátku pandemie správným směrem.
Ocenění Voice of the Customer je podporované zejména novým partnerem ACI, společností Amadeus. Amadeus je globální společnost zabývající se cestovními technologiemi, která si klade za cíl v první řadě zlepšovat zážitek cestujících po celém světě.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva